Doručení již od 59 Kč.

FAQ

Máte otázku ohledně objednávky, dopravy nebo třeba stavu použitých desek? Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů, které nám zákazníci pokládají. Najdete zde praktické informace o doručení, balení, platbě, reklamaci nebo výhodách pro věrné zákazníky. Pokud zde nenajdete odpověď, neváhejte nás kontaktovat – rádi pomůžeme.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Každou objednávku, která je vytvořená do 14:30, budeme s největší pravděpodobnostní expandovat další pracovní den.

Jak jsou zásilky baleny?

Zásilky balíme bezpečně a kvalitně. Každý deska (vinyl) je zabalena v bublinkové fólií, bezpečně uložena v tvrdé papírové krabici. Celý balík je následně oblepen izolepou s důrazem na rohy balíku.

Jsou zásilky pojištěny?

Ano, každá zásilka je automaticky pojištěna.

Přišla mi zásilka, která má poničený obal. Co mám dělat?

V případě, že je vaše zásilka viditelně poničena (např. zmačkání rohů), důrazně doporučujeme provést ihned reklamaci na místě u dopravce.

Nabízíte výhody pro věrné zákazníky?

Ano, pro věrné zákazníky nabízíme výhodnější ceny v našem věrnostním programu - Vinyl Garden Klub.

Jak mohu reklamovat zboží?

Více informací k reklamacím naleznete na samostatné stránce Reklamační řád. 

V jakém stavu jsou použité desky v nabídce?

Každý použitý vinyl v naší nabídce je samostatně popsán. V každém detailu produktu je popsán stav desky a stav obalu. Více o hodnocení stavů vinylů se dozvíte zde.

Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Tématu se věnujeme v samostatném článku zde.

Neobdržel jsem zásilku. Co mám dělat?

V případě neobdržené zásilky nás kontaktujte na e-mail info@vinylgarden.cz. Požadavku se budeme věnovat co nejdříve.

Jsou vaše produkty skladem?

Ano. Všechny produkty, které jsou označeny statusem "Skladem" jsou skutečně fyzicky skladem. 

Jak mohu upravit objednávku?

V případě, že potřebujete upravit svou objednávku, kontaktujte nás na e-mail info@vinylgarden.cz. Vaší zprávě se budeme věnovat co nejdříve.

Jak mohu stornovat objednávku?

Stornovat lze pouze objednávky, které nebyly odeslány. V případě, že potřebujete objednávku stornovat, napište nám na e-mail info@vinylgarden.cz.

Proč nenabízíme českou a slovenskou hudbu?

V nabídce Vinyl Garden nenajdeš české a slovenské interprety. Ne proto, že bychom je přehlíželi – ale protože v jejich produkci dlouhodobě nenacházíme kvalitu, kterou od hudby očekáváme. Chceme nabízet pouze desky, které bychom si sami bez váhání zařadili do sbírky. A to bohužel v tomto segmentu zatím neplatí. Pokud se situace změní, rádi nabídku rozšíříme.